РІЧИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
ЗАБРОДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ №_____від___________
Наказ №_____від___________
Директорка Річицького ліцею
__________________________
Інструкція з правил безпечної поведінки №____
вихованців у музичній залі
Дана інструкція з правил безпеки дітей у музичній залі дошкільного підрозділу розроблена з метою дотримання вихованцями дитячого садка правил безпечної поведінки під час занять у музичній залі, правил поводження з музичними інструментами. Інструктаж проводиться у формі бесіди музичним керівником дошкільного навчального закладу.
1. Загальні правила поведінки дітей в музичній залі
1.1. Приходити і йти на заняття з музики необхідно тільки в супроводі вихователя. Дотримуйтесь правил поведінки по дорозі на заняття і не тікайте з групи.
1.2. Музичні інструменти можна використовувати тільки з дозволу музичного керівника або вихователя. Поводтеся з інструментами обережно, щоб не пошкодити механізм і не поранитися.
1.3. Не кидайте інструменти на підлогу або один в одного, не наступайте на них.
1.4. Не кидайте стільці на підлогу, не стрибайте і не вставайте на них ногами, ви можете впасти. Сидячи на стільці, не розгойдутесь і не витягайте ноги вперед, щоб не впасти або щоб інші діти не спіткнулися.
1.5. Якщо стілець виявився зламаним — не сідайте на нього, віддайте його вихователю або музичному керівнику.
1.6. Заборонено пересувати важкі предмети в музичній залі (лавки, столи, куби, апаратуру, вази, скульптури та ін.).
1.7. Не чіпайте фортепіано без потреби, важка кришка може вас поранити.
1.2. Музичні інструменти можна використовувати тільки з дозволу музичного керівника або вихователя. Поводтеся з інструментами обережно, щоб не пошкодити механізм і не поранитися.
1.3. Не кидайте інструменти на підлогу або один в одного, не наступайте на них.
1.4. Не кидайте стільці на підлогу, не стрибайте і не вставайте на них ногами, ви можете впасти. Сидячи на стільці, не розгойдутесь і не витягайте ноги вперед, щоб не впасти або щоб інші діти не спіткнулися.
1.5. Якщо стілець виявився зламаним — не сідайте на нього, віддайте його вихователю або музичному керівнику.
1.6. Заборонено пересувати важкі предмети в музичній залі (лавки, столи, куби, апаратуру, вази, скульптури та ін.).
1.7. Не чіпайте фортепіано без потреби, важка кришка може вас поранити.
2. Правила поведінки під час музичного заняття
2.1. Під час виконання рухливих ігор, вправ, хороводів, танців потрібно дотримуватися правил поведінки, заборонено бігати назустріч один одному, стикатися, штовхати один одного, хапатися за одяг і підставляти підніжки.
2.2. Якщо під час виконання рухів під музику (біг, стрибки, підскоки, танці) у вас випадково випадає з рук предмет - не зупиняйте рух і не піднімайте його до кінця вправи, щоб не створювати перешкод іншим дітям.
2.2. Якщо під час виконання рухів під музику (біг, стрибки, підскоки, танці) у вас випадково випадає з рук предмет - не зупиняйте рух і не піднімайте його до кінця вправи, щоб не створювати перешкод іншим дітям.
3. Правила користування дитячими музичними інструментами
3.1. Заборонено ламати, кидати на підлогу або у вікно музичні інструменти. Грайте на музичному інструменті так, щоб не поранити або не зачепити іншу дитину, яка стоїть поруч.
3.2. З музичними інструментами необхідно поводитись акуратно.
3.3. Сопілку необхідно тримати в руках так, щоб музичний інструмент не був направлений в обличчя або тіло іншої дитини, яка поруч стоїть або сидить. До рота брати тільки мундштук. В цілях дотримання правил гігієни, не передавайте вже використаний інструмент іншій дитині без спеціальної санобробки.
3.4. Розраховуйте свої сили під час гри на музичному інструменті, грайте на тамбурині акуратно, щоб не поранити руку.
3.5. Ложками потрібно стукати обережно («щока» об «щоку»), не бити в них, щоб не розбити і не занозити руки. Якщо ложка зламалася – не грайте на ній, віддайте її вихователю або музичному керівнику.
3.6. Не переносьте металофони (ксилофони) з місця на місце, щоб не впустити і не поранитися окремими частинами. Не виламуйте платівки музичного інструменту.
3.2. З музичними інструментами необхідно поводитись акуратно.
3.3. Сопілку необхідно тримати в руках так, щоб музичний інструмент не був направлений в обличчя або тіло іншої дитини, яка поруч стоїть або сидить. До рота брати тільки мундштук. В цілях дотримання правил гігієни, не передавайте вже використаний інструмент іншій дитині без спеціальної санобробки.
3.4. Розраховуйте свої сили під час гри на музичному інструменті, грайте на тамбурині акуратно, щоб не поранити руку.
3.5. Ложками потрібно стукати обережно («щока» об «щоку»), не бити в них, щоб не розбити і не занозити руки. Якщо ложка зламалася – не грайте на ній, віддайте її вихователю або музичному керівнику.
3.6. Не переносьте металофони (ксилофони) з місця на місце, щоб не впустити і не поранитися окремими частинами. Не виламуйте платівки музичного інструменту.
Інструкцію розробив:
відповідальний за охорону праці,
заступник директора _______________________ В.Д. Костючик
з навчально-виховної роботи (підпис)
З інструкцією ознайомлений (а) _______________________
«___»___________20___р. (підпис)